Tisdag

Imorse ville jag verkligen verkligen inte stiga upp. Övervägde att ringa och sjukanmäla mig. Det enda som fick mig upp var tanken på pengar och att jag är ledig imorgon. Men min gamle vän Davve kom igång på Mp3n med Looking For Freedom, då kom det där trötta leendet igen =)

Idag jobbar jag delat. 09:00-13:15 sen 17:15-20:25. Inte så kul men ska fara till Carro över min "lunch". Skönt att sitta här hela tiden. Fick veta idag att vi kommer knappt få jobba något i April eftersom "volymen" på samtal kommer minska då. Känns väl inte så jättekul, vill ju ha pengar men men vad ska man göra?


Ska jobba hela påsk, känns väl inte så spännande men blir kul när man får ut lönen i April =) =)

Just nu ligger växeln nere så vi får inga samtal, schööönt. Pratade nyss med en gubbe som bodde i Robertsfors, otroligt trevligt mot för att prata med sörlänningar hela dagen!

Nä, dags att se om växeln kommer igång. Känns som om alla börjar sitt samtal med "Hej jo du det är så att jag tittade på min faktura som jag fick idag" eftersom det är nu som fakturor kommit ut.


Hem ikväll och SOVA! Ledig som sagt imorgon, ska inte göra någonting alls. Ledig torsdag också =)
Nä nu måste jag jobba! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0