Woho!

Måste tacka Mli ( http://crazyhappy.blogg.se ) som fixat ny design till min blogg =) Mycket snyggt, är riktigt nöjd! Tur att det finns andra människor som förstår sig på sånt där. Jag har försökt själv men förstår ingenting =P

Idag har jag och Emauel städat i vårat förråd. Det blev riktigt bra, nu kan man gå där igen. Emanuel ska få göra sin egen lilla lya därinne med soffa och flaggor och sånt, sånt som jag inte vill ha på väggarna haha.

Hittade The Sims 2 och kände att det var längesen jag spelade det. Nu har jag installerat det två gånger men vill fan inte funka. Jag vet inte vad jag ska göra. Tror jag måste köpa ny dator. Har planer på att göra det nu när man får nån inkomst och kan unna sig någonting. Ska be Emanuels bror att kolla över priser och sånt för att sätta ihop en dator själv.

Ser I en annan del av Köping nu, och man blir så glad av det programmet! Även om man är på världens sämsta humör kan alltid dom glada prickarna liva upp stämningen =) Ska fortsätta se nu, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0