Åhh

Kan inte den här veckan ta slut? Emanuel for ju till småland i måndags kl 8 på morron som "utbytesklass", så då kom en klass där nerifrån upp hit.
Det har väl gått bra men allt är så jävla tråkigt. Enligt mitt schema skulle jag jobba så då tänker man ju inte på att han är borta, men så blev det inte utan jag har vart ledig hela veckan.
Och läget är så att vi aldrig spenderat mer än 2 nätter ifrån varandra eftersom jag har ett sånt beroende att sova med han.. Så jag hoppas verkligen dom far hem imorgon kväll istället för fredag för då får vi mysa mer :)
Jag älskar dig Emanuel, du är bäst!


I söndags körde jag Anderssons 63- Cadillac som han nyköpt. Kändes lite mäkigt med lilla mig bakom ratten på ett monster som väger 2,3 ton, är 5 meter lång och 2 meter bred =) Mycket bil för pengarna, och allt är i underbart plåt och inge jävla plast.
Försökte bromsa för ett rådjur på vägen hem men det är inte så lätt med den bilen men som tur var så sprang den ner i diket igen =)

Igår va jag med Jonte och Croner. Vi åkte Kapitän och for upp på naturbruks och skulle titta på smålänningar men vi kanske bara såg nån tills en tant kom och vinkade bort oss.

Och just nu är jag hemma i Ostvik. Va över 2 månader sen jag va hem och finns ju inte mkt att göra i Burträsk.
Ska hem imorgon och bara hoppas att den dagen går över fort.
Jobbar freda 09.30 - 18.30 sen är det bara vänta på min älskling. Far aldrig ifrån mig sådär länge igen =)
Och bellas 20årsfest på lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0