Damn you!

Eller ja, damn MIG! Tog halv 3 bussen till stan, anlände i stan kvar över. Då inser jag att jag kunde tagit halv 4 bussen från Btk till jobbet eftersom jag börjar kvart över 5..... Då blev jag måttligt glad.

Men what the hell, är ledig två dagar sen så det gör nog inte så mycket.


Ikväll ska Emanuel och Jonte plocka upp mig efter jobbet. Tog på mig förra veckan att jobba till 22 istället för 21 och då måste jag ha skjuts hem. Synd bara att jag inte visste då att Mercan inte skulle gå köra pga. avgassystemet som hänger och dinglar under bilen... Men det löste sig iallafall.
Efter det ska vi till Lövånger och hämta en dolly, vidare till Burvik och dra in Staffans stackars Saab till Bureå. Hoppas bara ingen vart dit och slagit sönder den =/

Rackarns bil att framhjulslagret skulle skära!

Emanuel va söt igår, vi låg och myste på kvällen.
Och varför spårar allt i Burträsk? Folk hoppar genom rutor 3:e våningen upp?


Nu har jag bott här i 1 år snart, i Juni blir det så. Om jag inte minns fel så flyttade jag en dag innan studenten.
Det har verkligen vart ett spännande år med mycket roliga, tråkiga, tragiska, super roliga händelser. Det enda som är minus är att det är långt till stan där jag har alla MINA vänner. Visst känner jag folk i Burträsk men det är mer Emanuels vänner som jag känner.

Men jag trivs, skulle bara haft en annan lägenhet.
Nä nu sa jag gå på toa och vänta 1 timma på att börja ta samtal, vi hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0