Flytt

Ja jag är så sugen på att flytta! Våran lägenhet är inte direkt i det finaste laget. Allt bara rasar hela tiden och den har lite konstig planlösning.. Men det är då ett år kvar innan vi kan flytta iallafall, då Emanuel gått ut skolan.
Vi kommer nog inte så långt på hans inackorderingsbidrag. Jag betalar ju halva hyran men Emanuel har ju inte direkt råd med mer.

Så eftersom det är åtminstone ett år kvar innan flytt (om inte Johnny och Maria köper hus, för då tar vi deras lägenhet på studs och det är inget att fundera över!) så ska vi iallafall fixa till i sovrummet. Riva ner en garderob som är fallfärdig och flytta om saker.
Planerar även att köpa in diverse möbler men det får bli efter Power Meet i Juli så jag inte behöver spara pengar längre. Eftersom vi lix ska bo där kan man ju göra det lite trevligare =) Får se om vi orkar måla om, tapeterna är risiga att det skulle krävas mycket arbete innan dom går måla på.


Nu ska även Emanuel sälja sin bil. Den vill aldrig vara bra så han ska sälja och köpa tillfällig bil tills han jobbat och har pengar till någon fin =)


Igår va vi i Boliden av alla ställen. Vi skulle till en gubbe som hade en bilkyrkogård men han va inte hemma så det blev inge av. Men två skogsvrak fick vi se iallafall =)

Nä nu ska jag gå tillbaka till Emanuel, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0