It's friday, I'm in love

Guuud se schöönt!
Jobbar normaldag idag faktiskt. 07:55 - 16:25 =) Efter det ska jag hem, Emanuel och jag ska göra tacos och mysa. Imorgon ska vi sova hos hans föräldrar och laga bilen. Får se om det blir en tripp till Ostvik sen, har inte varit hemma på väääldigt länge!


Igår va Cissi och Bella i Burträsk. Jag körde runt dom i Mercan på sitesaajing, visade de mest sevärda platserna hehe. Sen plockade vi upp Jonte, han var Mr Fat. Vi åkte runt runt hela kvällen, blev ca 3 mils körning i bara Burträsk. Jag älskar verkligen att åka/köra bil, det finns inget bättre!
Skulle bara haft en jänkare istället =)


Och Sverige? Va? Vadå 14 kronor för 1 liter diesel?
Värt att säga i jobbansökan att man har tillgång till bil när man ändå inte har råd att köra den..




Nä, nu skiter jag i det här. Har haft en tjej som jobbar på Com Hem i Sthlm som lyssnat på mina samtal. Det gick faktiskt bra, trodde det skulle vara jobbigare. Fick lite feedback på vad jag ska jobba med och det är kul =)

Nu ska jag jobba igen och längta till 16:25 när jag får gå hem som en normal människa. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer du bli kvar på Xzakt över sommaren eller? =)
SJälv har man kanske funderat på att börja om där efter sommaren :) På ngt sjukt sätt så saknar ja de faktiskt :P
Kram

2008-05-18 @ 10:35:42
URL: http://skelleftebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0