Längesen nu

Men har hänt så mkt tråkigt och mina känslor har vart rätt splittrade.
Men det är bättre nu, nästan löst iallafall. Ingenting ska komma emellan oss, jag älskar dig mer än livet självt.

Valborgs var helt OK. Blev inte så jättefull, åkte compakten El Gringo och dunkade plåt. Vaknade kl 7 på morgonen med sveriges värsta nackspärr. Minns allting fram till att jag gick in genom dörren, eftersom jag som sagt låg på toagolvet. Men livet ska inte alltid vara lätt.


Troligtvis fest i helgen, är öppet hus på Naturbruks i Burträsk.
Inte så mycket jobb heller. Sommarjobb känns rätt dött nu =/ Har sökt på diverse boenden men alla chefer "lämnar mig vidare" hela tiden? Aja, hoppas någon nappar iallafall!


Dags för lite jobb, kör bil idag så är hemma rätt bra tid. Oj är klockan redan halv 8??! Galet!
Va på stan med Bella idag en sväng, letade en jacka på JC men man måste ju vara knäpp om man ska köpa kläder där... Har bara presentkort där och det suger. Sen hämtade jag ut p piller för 7 månader så nu kan vi knulla som kaniner hehe.. =P Fick kondomer också, får väl göra nåt kreativt med dom.

Nä nu måste jag ta några samtal till, adjö.

Emanuel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0