Löning

och allt nästan uppslösat =) Nä så illa är det inte. Har fört över pengar som jag ska spara till Power Meet (om det nu blir av) så blir att leva fattigt den här månaden, men jag hinner få ut en till lön innan det är dags.

Va på stan med Bella en sväng. Köpte en Black Sabbath tshirt till Emanuel och en James Dean neccecär till mig själv, lovley <3! Det var en trevlig dag, tack Bellsibub =)


Jag vill hem men slutar inte föränn kl 9 =( Och mycket till strejk på mackarna? Inte en jävel där....
Aja, ska ta samtal nu.

Och till dig som kommenterade mitt inlägg Underbart med "haha du är verkligen en riktig smaklös jävel."
Trevligt att du vågar stå för vem du är, tack för att du gör bara mina dagar gladare när jag tänker på alla dumma idioter det finns =)

Ha en bra kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0