Tråkigt

Hur gammal är du om 5år?
25, fyfan gamm hagga!

Vem spenderade du minst två timmar med idag?
Bella

Hur lång är du?
1,57 långa centrimetrar

Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag minns inte

Vem ringde du senast?
Emanuel

Vem ringde dig senast?
Emanuel

Vad var det senaste sms:et du fick?
Jonte

Föredrar du att ringa eller sms:a?
Sms:a just nu för jag har gratis sms för första gången på över 1 år =)

Är dina föräldrar gifta/skilda?
Gifta

När såg du din mamma senast?

Nån månad sen

Vad har du för ögonfärg?
Blå blå ögon...

Vilken tid vaknade du idag?
05:20

Vilken är din favoritjulsång?
Vet ej, men det finns många mysiga

Vilket är ditt abosluta favoritställe?
I en jänkare med goda vänner

Vilket ställe vill du minst vara på?

Jobbet såklart

Hur många syskon har du?
1 äldre bror på 23 år

Vart tror du att du kommer vara om 10år?
Ingen aning faktiskt

Vad var du mest rädd för på nätterna när du var liten?
Sovde lite dåligt när jag sett Arkiv X

Vad var det senaste som fick dig att verkligen skratta?
Bella

Hur stor är din säng?
Över 2 meter

Har du en bärbar eller stationär dator?
Stationär

Sover du påklädd eller naken?
Ibland naken, ibland i tshirt

Hur många kuddar sover du med?
2 eller 3

Hur många län/kommuner har du bott i?
Västerbottens län, Skellefteå kommun

Vilka städer har du bott i?
Skellefteå, Ostvik, Burträsk (okej de 2 sista är väl inte städer men)

Föredarar du skor, strumpor eller barfota?
Skor om det är kallt, strumpor inne och barfota på sommaren

Är du en social person?
Jo det är jag

Vad var det senaste du åt?
Nå ristjafs

Vilken är din favoritglass?

Piggelin

Vilken är din favoritdessert?
Kladdkaka!

Gillar du kinamat?
Jo men bara friterade räkor

Gillar du kaffe?
Onej

Vad dricker du på morgonen?
Juice

Sover du på en speciell sida av sängen?
Oftast på höger sida

Kan du spela poker?
Näe

Gillar du att mysa?
Jo oftast =)

Har du några tvångstankar?

Några små men inga allvarliga. Typ kolla så att börsen är kvar 6 ggr innan jag stiger av bussen

Känner du någon med samma födelsedag som dig?
Nepp

Vill du ha barn?
Senare

Pratar du några andra språk?
Engelska

Föredrar du baren eller dansgolvet?
Dansgolv? Death before disco! Länge leve raggarkulturen och supa i bilen!

Vad spenderar du helst dina pengar på?
Jag skulle vilja spendera dom på andra saker än det jag gör

Använder du några smycken 24/7?

Ett guldhalsband med två ringar som jag haft på mig i 4 år

Vilket är ditt favorit TV program?
Scrubs, My Name Is Earl, Amerikanska Hotrods osv

Kan du rulla din tunga?

Yesbox

Vem är den roligaste person du känner?

Vet inte för det finns så många =)

Sover du med mjukisdjur?
Om Emanuel räknas som det, så ja haha =)

Vilken rinsignal har du?
Eddie Meduza - Ragga Runt

Har du fortfarande kläder från när du var liten?

Näe

Vad för rött föremål är närmast dig just nu?

En röd musmatta

Flirtar du mycket?
Nepp behöver inte det

Kan du byta olja på en bil?
Har inte provat men är nog inte så svårt

Har du någon gång fått fortkörningsböter?
Nepp

Vilken var den senaste bok du läste?

Rivet Skinn

Läser du dags-/kvälltidningar?
Ja

Prenumerarerar du på någon tidning?

Jo på Hälge och Bilsport Classic

Dansar du i bilen?
Ja det gör jag

Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Ingen aning, lyssnar aldrig på radio

Vad var det senaste du skrev ner på en bit papper?
Ingen aning

När var du sist i kyrkan?
Måste ha vart på min student förra året haha!

Vem var din favoritlärare i skolan?
Staffis såklart =)

Hur länge har du tältat som längst?
Vet inte men under Power Meet veckan

Vem var den senaste personen som gjorde något extra speciellt för dig?
Emanuel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0