Underbart

Fredag:
Kenny bjöd på öl så jag och han söp oss fulla. Åkte Merca med Andersson ett tag, sen tog Emanuel över på natten. Vi skulle bara åka en stund..... Kom hem halv 7 på morgon haha! =)

Lördag:
Småbakis. Satt hos Jonte och hade tråkigt. Efter det for vi till Bygdsiljum, till Emanuels föräldrar. Hela kvällen såg vi på tv, myste och bara var med varandra. Det var underbart. Det finns ingen som gör mig så arg som han, men ingen som gör mig så glad heller! Det var verkligen underbart =)

Söndag:
Kvar i Bygdsiljum till 7 på kvällen. Petade dubben på däcken och skulle igentligen klippa lamorna med dom gick inte fånga så det får bli en annan dag. Sen åkte vi runt en stund i Burträsk men jag for hem och gjorde matlådor. Gick lite tungt att somna men gick tillslut.


Så det har vart en skön, rolig helg.
Nästa vecka blir jag utan min sötpaj en hela vecka för då ska hans klass åka ner till Ryssby i småland eftersom en klass därifrån kommer upp hit. Det kommer bli jobbigt, har aldrig vart ifrån han så länge men det ska nog lösa sig. Sommaren är ju nästan här och jag ser verkligen fram emot det!

Dags att jobba lite till, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är verkligen en riktig smaklös jävel.

2008-05-20 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0