Galet

Torsdag vid 17:00 tiden drar vi till Leksand :O
Har lite svårt att fatta att jag ska iväg. Senast jag va iväg söderöver va Power Meet 2007. Men det kommer nog bli kul. Är dock lite skeptisk mot det här att fara från Emanuel. Är nog lite paranoid ibland, det är ju faktiskt bara 4 dagar så vi jag lär nog överleva + att vi ska väll vara fulla 50% av tiden :P

Undra hur man ska lyckas att hålla sig full, men ändå nog nykter under konserten?
Lyckas aldrig hitta det där mellantinget. Sen så får jag dåligt minne om jag har druckit 2 öl, och garanterat minnesluckor efter typ 4. Fan jobbigt, vet inte varför mitt minne blivit så dåligt på senaste :S Inte så kul att man efter 2 öl har tappat bort snusdosan för hela kvällen!

Aja till något annat så har Emanuel köpt en dator av Tuben, vilket innebär att jag får ta hans gamla :) Världens sämsta, men den funkar. Synd bara att den låter som ett JAS plan ungefär, men det går leva med.
Sen har jag världens bästa pappa, ja han är bättre än din heh :)

Annars inte hänt så mycket. Stökade fram julen nästan fullt helgen som var, tänkte att jag måste få dispens med tanke på att jag är ju borta första advent :P

Nej nu ska jag lägga in bilder från kameran så den är tom. Blir fota och filma en hel del kan jag lova, får väl lägga ut nån kulig bild sen!



Jerry Lee Lewis, here I come! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0