Hejdå!

alldeles snart! :P

Tänkte bara först säga GUD SÅ SMAL JAG VA FÖRUT!! Eller kanske inte smal, men smalaRE! Kollade på gamla kort igår, från 2006. Vad hände? Tror körkort, mer pengar = skräpmat och fan dålig kondis hände! Om jag kunde komma tillbaka till hur jag såg ut då, skulle jag fan vara nöjd!

Nu ska jag se till att jag har med mig allt, ska packa det sista sen vänta på att Emanuel kommer hem vid 15:30 (hoppas jag iallafall), sen så åker vi mot Sundsvall vid 17 tiden, sover hos Sarahs bror sen styr vi kosan mot Leksand imorrn! :D
Lite party på fredakväll, sen blir det Jerry Lee Lewis på lörda! :)




Jaja som sagt, kommer hem natten mot månda skulle jag gissa så vi ses! HOOJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta sup och äta onyttigt?=)

2008-12-02 @ 21:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0