Utmanad

Jag har blivit utmanad av Staffan =P

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1, Jag har en extrem fågelfobi
2, Jag älskar att vara hemma själv, lyssna på hög musik och göra fula danser
3,  Jag älskar att åka bil, kvittar nästan vilken, bara åka runt hela tiden
4,  Jag har ett emo ben, verkar som att alla ärr från när jag gjort illa mig hamnat på höger ben =P och nej, dom är inte självförvållade =P
5,  Jag har någ en slags tåg fetish, är helt fashinerad av tåg
6,  Ibland kan jag få jätte torg skräck och kan inte ens gå på konsum och det känns som att hela världen hatar mig. och jag har tvångstankar att jag alltid måste kolla så att börsen mobilen osv ligger i min väska när jag åker buss, säkert 20 ggr på resan =P
7,  Jag älskar smält ost!

Jag utmanar ??

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort kan du klicka här - http://www.gratismode.se/?c=1245 .

Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-20 @ 21:20:59
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0