Jasi

vilken vecka..

Jag behöver ett jobb, annars kommer jag blir galen tror jag.
Vi va till Bure idag och hämtade världens fulaste bokhylla, fast det va Emanuel som ville ha den och eftersom vi bor ihop så måste man väl kompromissa =P

Inget spännande i helgen, va och såg Rally Brudar igår med Cissi <3 och den va fan bra!
Ikväll blev det hemmakväll. Passade på att städa kylen, och det behövdes! Vet inte när Jonny eller Maria gjorde det sist så =P

Och jag är en jävel på att laga mat, om jag bara vill!


En bild Emanuel gjorde åt mig för längesen.
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan då verkligen inte skryta med att vi städat kylen ofta.. :D Kram

2008-10-20 @ 19:30:29
URL: http://inkheart.blogg.se/
Postat av: Maria

Det lät riktigt bra! då behöver jag inte ha nån hobbyångest längre :P Hoppas allt är bra med dig. kram

2008-10-23 @ 18:09:06
URL: http://inkheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0