Onsdag

Igår blev det lite sprit + lite öl i Kenny och Mr Anderssons nya limo som dom köpt tillsammans. De va skoj! :D

     

I helgen åker Cadillacen bort. Synd, fast de är ju ingen vinterbil men .. :P
Fan synd att man inte själv äger nån pilsnerhäck eller jänk.. Jag har faktiskt lyckligt lottad som har vänner som låter mig åka me i otid och tid :P Men ja, hoppas väl på jobb och en lön som går leva på. Ska no sälja min bil nu. De suger, den köpte far min av Daniel Wassler och har varit min trogna Baby Blå men ja... Man måste väl mogna någon gång och kan inte ha kvar en bil som bara rostar sönder.. Om de blir affär ska jag fan göra min Elvis tatuering.... Skulle fyllt i min tribal för 3 år sen hahahhaa, den ser fan FÖRJÄVLIG ut :P

Men aja, ska nog sova.
Hejdå Cadillac-63 (förövrigt skönaste stället att sova i/på haha :P )

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du sälja baby blå?? :O :O



Saknar dig som fan!!

2008-10-11 @ 20:03:11
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0