Baah

Sista dagen igår på Xzakt, gud se schöönt!
Får se om jag orkar knåpa ihop ett cv idag, Emanuel har vart så snäll och smittat mig med förkylning så känner mig rätt tjock i skallen idag.

Fick iaf min digitalkamera igår. Rätt praktiskt att ha varsin så man slipper bråka om dom =P

Eva Eastwood ska till staden och spela rockabilly, synd bara att man är fattig som ja.. Jag vet inte vad, så det blir nog inge av. Jag vill också ha pengar och kunna göra saker!
Visserligen har jag ju faktiskt varit på IKEA denna månad så jag har inte slösat upp allt på onödiga saker.


På tal om rockabilly så håller jag på att läsa boken "Rockabilly - Boken om de sista romantikerna". Och jag måste ärligt talat säga att jag blir besviken och förvirrad. Det känns som att boken sprider ut budskapet att raggare är bara äckliga, du ska inte lyssna på musiken om du inte bär kläderna som hör till stilen och du ska inte köpa kläderna om du inte har en hot rod i garaget.

Känns som att det är fel att vara en "vanlig" människa och lyssna på rockabilly.

Men men :P

Får se vad som händer idag. Vill packa upp dom sista stora påsarna med diverse saker.
Sen så har vi ju massa i källarn.. Och så vill jag äta nåt gott..

Måste be svärfar komma förbi någon dag och skruva upp Lack hyllorna. Känns lite avancerat för mig att göra!

Ps. Johnny har köpt en 240lång. JAG ÄR AVIS! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0