Gah

Varenda gång jag ska logga in här, och har mitt lösen redan inskrivet så kommer alltid sidan upp att jag angett fel lösenord eller epost, men skriver aldrig in något nytt lösen eller epost, trycker på logga in sen kommer jag in. Skumt!

Jag börjar bli less på min förkylning. 15 dagar nu, varav 5 med världens rethosta. Är less på att nästan spy, och jag har lyckats spy två gånger. Haha det ironiska är att jag för 2 veckor sen avbokade en tid på arbetsförmedlingen för jag hade feber och sa "Ja, till nästa gång borde jag då vara frisk!" =) Luring, det är jag inte alls.
Balle.

Haha fick veta i veckan saker om en person som va lite kul, för jag inte ens märkt det.
Men ja, tur att folk säger nåt så man vet men man inte behöver umgås med eller prata med igen!

En annan sak är iallafall ur mina tankar nu och det känns jävligt skönt. Det va en satans jobbig period men nu behöver jag förhoppningsvis aldrig mer tänka på den igen.

Hoppas jag blir frisk snart så jag kan satsa all energi på att söka jobb. Mina dagar just nu går mest åt att ligga i soffan. Jag orkar inte göra nånting, inte ens svara i telefon om den inte ligger brevid mig och det börjar bli dryyygt.

Misshandel i Burträsk igen. Tur att det inte var någon man känner iallafall. Det roliga med denna lilla skithåla är att när man tror att det värsta har hänt, så händer det alltid något som toppar det iallafall!

Nä ska snart hoppa i säng och ser om min hosta är nog bra för att kunna fara på ams imorrn. Det är mest hostan det sitter i, för jag känner inte för att sitta med en grupp folk och hosta så jag nästan spyr. Ajökens!

Kommentarer
Postat av: ♥ Nadine

sov sött :)

2008-09-23 @ 23:52:15
URL: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0