Helg

Ja helg igen. Fest i torsdags då Tuben fyllde 18.
Det va faktiskt rätt kul =)

Igår gjorde vi... ingenting. Va bara hemma. Jag bakade värdelösa muffins som är stenhårda för jag tog för mycke mjöl, men kladdkakan blev bra iallafall så den ska vi äta idag.

Jag hoppas vi ska göra nånting idag, blir sinnesjuk. Är ju bara hemma hela dagarna och nu när jag varit sjuk så har jag inte gjort ett skit! I onsdags va jag så less på min rethosta som jag haft i 7 dagar att jag satt i Emanuel knä och grinade haha =P
Ont i huvet hade jag och svettades och kunde inte sova. Jag va fan less!
Men nu har det gått över iallafall =)


Igår låg jag och tittade på Emanuel när han sov för han va så otroligt söt =)
Han låg inte och grymtade och lät för en gångs skull haha!

Nä ska väl hitta på nåt att göra, duscha kanske. Ajöken!


Bilder från när Tuben fyllde 18
     

     

Får lägga upp mer sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0