If you do that diddley-dee for me

I'll do that diddley-do for you

Jag är less på att vara sjuk! Tror jag Emanuel också är, för han har vart sjuk precis hela veckan.

Nu måste jag sätta igång med mitt jobbsökande på allvar till veckan. Har tagit en liten "semester" nu, fast mest pga jag sovit för jag har vart så slö av att vara sjuk.

Jag vet inte vars mitt snus är =/

Ikväll ska vi kanske till Johnny och Maria. Sarah har ju 19års fest, men det är i Drängsmark så det är en bit dit + att vi inte har något att dricka. Fast jag vill, skulle va grymt kul!


Nu har jag beslutsångest över min piercing. Tungan eller ögonbryn?
Emanuel tog ju i ögonbrynet i veckan och det såg inte så farligt ut. Anledningen till varför jag blir så uppspelt är att jag minns att när jag tog i läppen höll jag typ på att svimma för det gjorde så ont =P
Det gjorde ju mindre ont att tatuera sig!

Och tungan känns de som att alla har i, och ögonbrynet har jag velat ha sen jag va 14..
Svårt beslut!


Och Hasse, han är verkligen slö! Sover vi i 12 timmar, sover han också det haha! Slö katt!


Nä, ska göra nåt nu är så less på att sitta still. Men ska lägga in några bilder iallafall. Fick ju mina digitalkameror i veckan, fan bra för det jag har jag saknat!


Emanuel & Hasse                        Mr Fat                               Hasse                            Btk by night


Och lite Lolcats =)

Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dig med!!

maste traffas innan ja flyttar sen <3

2008-09-13 @ 14:37:32
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0