IKEA

Eller ja, kan väl börja med fredagen. Kom vid 23 till Btk, sen for jag, Emanuel, Kenny, Jimmy och Robert hem till oss och drack lite öl. Jag drack 5st Femmkommatvåan... OCH SPYDDE SOM EN GRIS!
Jag har ingen aning om vad som hände, jag spydde som fan när jag skulle sova, sen mådde jag jävla apa dagen efter. Kenny måste haft nå jävla monster öl!

Iallafall så städade vi ur lägenheten på kvällen, mådde bättre när jag fått sova en stund.
Sen kom Bella och hämta mig och vi for till stan.

Kl 10 igår morse bar det av mot IKEA med Cissi & Bellsibub.
En bit utanför Luleå körde vi på en skata som flög på vindrutan....

Väl framme på IKEA tog det typ 1000 år innan vi hittade allt vi skulle ha, men jag fick med mig allt förutom två lampor som var slut och en slickepott som jag inte hittade. + lite till faktiskt. Vi hade vart smarta nog och tagit Cissis pappas kombi med takbox och hela bilen + boxen full.

Sen körde vi hem, trötta men nöjda. Kom väl hem vid 21:15 tiden igår. Det var kul, men jobbigt!

MEN då fick jag veta nu att Cissis syster hade hittat skatan... Den satt fast under takboxen!!!
Tänk att vi studsat runt och lyft i och ur saker och ingen av oss såg den, och speciellt inte JAG med min fruktansvärt extrema fågelfobi! Så det var väl lite kul..

.. det som är mindre kul är att jag nu utvecklat en fobi/skräck för vad som kan fastna under takboxar =/    =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0