Jag längtar

till helgen! Emanuels föräldrar ska utomlands (IGEN) så vi ska till Bygdsiljum och vakta deras hus och djur.
Det brukar faktiskt vara ganska mysigt.

Har iallafall skicka iväg några jobbansökningar idag och i helgen ska jag skriva ut mitt cv och fara runt i Burträsk. Guld vore ju att få på OK, har ju ca... 20 meter dit =P


Hoppas Emanuel köper min presente idag, va ju ett bra tag sen jag fyllde 20 hehe. Man ska väl inte ha för stora förhoppningar, men lite iallafall =)


Snart ska jag ta en dusch och göra muffins.
Hoppas jonte kommer med borrmaskin ikväll så jag kan få upp hyllorna som jag köpte för en månad sen.

Just ja, Sarah hålade mitt ögonbryn i lördags, fast det ser lite stört ut eftersom jag har en alldeles för lång läkstav just nu =P Så jag längtar tills jag får byta!


Kommentarer
Postat av: Malin

ni är bara sötast tillsammans!! :) <3

2008-10-02 @ 09:52:57
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej ja vet, det är helt sjukt att ja ska fara nu!

Jag kom ju nyss från Bullen!! :)

Är så sjukt nervös inför resan att de finns inte!!

Älskar dig med vännen <3



Jag kommer hem kring jul och blir hemma till början av januari.. sen får vi se om ja far tillbaka dit eller inte, men om jag far så blir jag där tills i Juli :) :)



Kram

2008-10-03 @ 12:02:34
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0