Jasi

Att folk inte kan sluta lägga sig i, fast det är ganska kul att äga en del också.

Tjej 16 år skriver till mig: asså snälla år du är 20 år och kaxar med ---- :S skaru inte växa upp lite??

Jag: för de första så är du 16 år, och hur mycket tror du jag bryr mig om vad DU säger? för det andra, så har du inte ett skit med det här att göra! du kan fråga ----- vem det är som har varit omogen eftersom att hon erkänt det för mig ikväll

Hon: hahahv a fan snacka du om

Jag: Jag lyssnar inte på små fjortisar som använder ord som Skaru så tyvär

Hon: hahahhah men oj då cooooling :)

Jag: right back at you ;) en fråga, va har du med min och ------ sak att göra?

Hon: för det va jävligt omoget :O

Jag: HAHA vad har jag gjort som är omoget??! kan du svara på de är du jävligt bra!!

Hon: kaxa med ----- och påstå att du ska spöa hon hahaha :)

Nu blev jag less.

Jag: om du med din lilla jävla hjärna kan börja tänka nån gång. Vem är omogen? Hon som raggar på min pojkvän och sprider ut falska rykten, eller jag som blir arg och vill spöa henne? seriöst, hur jävla dum är du. tänk dig in i min situtation? skulle inte du bli arg om en brud raggade på din kille, sprider ut rykten sen har en jävla attiyd. tänk efter ett tag innan du skriver nått till någon människa. satan så jävla korkad

Hon: ja mend et sa hon dock inte till mig :O hon ba men jag ha inte gjort nått . men ajja då fatta jag sry =/


Kul att folk vet fakta innan dom hoppar på en.
Jag ser inte vars jag kan har gjort fel. Och undra vad hon trodde att de skulle ge att hon skrev till mig. Att jag skulle bli skiträdd?

Känns skitkul att få höra rykten när jag och Emanuel tog en paus som inte berodde på någon annan, att han dumpade mig för att bli tillsammans med en tjej men sen tog tillbaka mig. Det finns verkligen stört folk här i världen. Jag har undrat över vad det skulle ge för henne att sprida ut det där ryktet? En tröst för att Emanuel inte ville ha henne (hon raggade och Emanuel sa nej för han älskar mig), eller något som en människa måste säga för att ens kompisar inte får veta att man blivit ratad?

Är glad att det är över nu iallafall, för den tiden va ett jävla helvete.

Kommentarer
Postat av: emelie

give me her adress and I will kill her

2008-10-03 @ 08:50:55
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0