Jobb jobb jobb

Nu var det dags igen, att söka jobb. Innan jag ens blivit arbetslös så blir jag deprimerad, det bådar ju gott.
Sista dagen imorgon, men jag har inte vart där sen förra veckan för jag vill verkligen inte! Jag hatar det där jobbet och önskar det allt dåligt.. Så därför har jag haft magsjuka i några dagar, för jag är så less...

Nu är ju frågan, var finns jobben?
Ett jobb för någon som inte har någon fin högskoleutbilning?
Och det viktigaste, ett jobb som är roligt och som man trivs med?

Jag tror inte jag hade varit så här stressad över situationen om Emanuel haft ett jobb..
Nog för att det löser sig på nått sätt alltid men.. Längtar inte till att bli fattig nu..

Nä nu ska jag gå och deppa lite mer. 99% av min vakna tid går åt till att tänka på jobb..
Det bästa just nu är faktiskt att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0