Längesen

jag skrev nu! Ja som sagt, IKEA förra helgen. Har äntligen lyckats fått upp alla saker utom en lampa och nå hyllor.

I veckan sa jag upp mig från Xzakt. Är sjukt less på att vara borta 13 timmar för att jobba 8.. Och det här med samtalstider.. Ett bredbandssamtal får ta max 8,45 minuter, så har du suttit med en kund i 20 minuter och fått det att funka så har du likförbannat gjort fel och det får du höra också!
Så nu är jag less. Jobbar min sista dag på onsdag.. Vet inte vad som händer nu, hoppas bara jag inte deppar ihop för det suger.

I fredags va det lite galej, spruta massa folk hos oss!
I lördags var det ju Btk cruisingen, och de va faan HUUR MYCKE folk som helst hos oss! Och jag tror inte jag vet vem hälften av dom va!

Ragnarsson våran granne han kattnappade Hasse in till sig och ville att han skulle slåss med hans katter... Hahah :P

Sen då vi for ut så åkte jag Cadillac typ hela kvällen och va en sväng på öl tältet.
Ingen aning om vilken tid jag kom hem eller hur, så det var precis som förra året =) Peji skjutsade runt Robin i en kundvagn hahahah och det var bland det roligaste jag sett hahahaa!

Nä men det var faktiskt riktigt kul =)

Och till dig idiot, hoppas du fattar nånting nu jävla emo luder!

Nu ska jag krypa ner i sängen med Emanuel och bara känna mig lyckligt lottad att jag har faktiskt världens bästa pojkvän! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0