Dansband all the way baby!

Kan väl berätta om förr veckan först. Ingenting hände, typ. Vi for till Malå på fredan. Tog det lungt och såg tv och tryckte godis. Jag och Isabelle satt upp länge, såg film och fes :)

På lördan så steg iaf jag upp och duschade. Jacob steg upp vid 4 nån gång, han va nog trött.
Vid 7 tiden styrde vi kosan mot stan sen for vi ju som sagt på Larz Kristerz :) Det va riktigt skoj, och jag va nykter för en gångs skull. Tack :)

Goa gubbar, fick autografer också som jag ska ge till mamma :) Såg lite av Scotts också.
Va en tant som tafsa på mig hahahaa. Vi va väl bland dom yngsta där iallafall, va mest tanter med 40års kris där tror jag hahahaa!

Blev en sväng på krysset innan vi for hem vid halv 2 tiden. Träffade Baby Blå också :] Och Kenny å Andersson såklart också :P Gu se grann en bil :)

Igår gjorde vi inget. Jacob petade min näsa hela dagen typ. Sen for vi till Lycksele. Han eggade upp mig igår så blev sådär skrattig och fnittrig åt ingenting. Allt va skoj. Hovva!

Ska va här några dagar men ska nog vara hemma i helgen iallafall.
Nu ska jag göra... nå! Puss på nosen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0