En papaya coconut

å en plats i solen :D Synd bara att solen är i moln då.. Jag som skulle tok steka idag.. Men det kommer väl fler dagar antar jag. I år ska jag gå in helhjärtat för att bli lite brun, brukar gå bra i början sen avtar det men i år då jävlar :)


Kenny sms:ade att dom ska ut med Anderssons Cadillac ikväll, å jag som skulle med första turen :P Det sket sig ju hähä! Men det kommer ju fler dagar :)
Igentligen borde jag duscha eftersom det bär av till Malå snart men jag orkar inte. Har tok ätit lunch, blev för mycket känner jag. Inte alltid lätt :P

Dansband all the way baby!


Lycksele 2008, Anderssons Cadillac

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äh.. vaddå, bara 17 dagar efter ;P

Tack :D

2009-04-29 @ 11:14:50
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!



Jag skriver en uppsats om bloggar – varför man bloggar, och undrar ifall du skulle kunna ställa upp på en intervju? Intervjun behöver inte ta så lång tid, beror på hur mycket du vill berätta om ditt bloggande.



Jag väljer ut helt slumpmässigt ut bloggar, och min uppsats kommer att baseras på ett flertal intervjuer.



Om du vill ställa upp så skulle jag vara väldigt tacksam! Om du är intresserad, skicka ett mail till [email protected] (Känn dig annars fri att ta bort kommentaren!)



Mvh Åsa

2009-04-29 @ 11:17:12
Postat av: Mia

"De är allt som behövs för att tinaaa, en frusen sjääl, en papaya coconut, åh en plats i solen med deeeeeeeeeeeeeeej"



NU fattas bara attalan ,brillzen och en varm sommarkväll! ;)

2009-04-29 @ 19:45:53
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0