I'm ready

I'm willin' and I'm able to rock n roll all night!
Max bra helg! I fredags for jag, Isabelle och Jacob till stan. Den kvällen spenderades med att leka lite bilkurragömma mot Robin, Peji och Sarah. Vi sög mer hähä.

Efter det skulle vi hem till Bella och sova. Eller, jag och Jacob ville sova men dom andra bestämde sig för att dricka och va väl inte så bra på att vara tysta så vi somnade iaf vid 4-5 tiden :P

Upp tidigt för att fira Robin kl 12. Då bar det av med stackarn på rullskriskor till CK där han spelade folks favoritlåtar på dragspel för 1 kr. Kan väl säga att utanför Systemet lönade sig mest haha! Men det va riktigt skoj att se, och han fick ändå ihop över 100 kr hähä!

Hem till Bella, börja dricka öl och duscha. Sen barne av till Sarah och Jonte i Åbyn där det vankades dieselgrillade kotletter så nu kommer väl alla få cancer eller nåt hähä :)
Resten av kvällen blev öl, öl, öl och goda vänners sällskap!

Bakissöndag som vanligt. Vi satt i köket allihop och spekulerade vad man kunde göra med bajskorvar. Tex kasta upp dom i takfläktar, sätta i snören och dra bakom bilen eller mixa. Jag vet, vi är konstiga men vi tycker om det och det finns inget bättre sällskap jag trivs i :)

Alla for till stan utom jag, Isabelle och Jacob. Vi for till Bygdsiljum där Jacob skruvade ur en hel skinn inredning och lyckades trycka in i bilen. Vi va verkligen tattarlasset nr 1. I bilen hade vi: två stolar, ett baksäte, ett ryggstöd till baksätet, 4 dörrsidor, en mittkonsol, en stor madrass, våran packning + vi tre då. Ej att glömma är ju att Mercan är LB regad dessutom haha! Det va tajt kan ja lova :P

Vi for också till stan och såg bakis mys film med våra vänner sen körde tattarlasset hem. Trodde aldrig vi skulle komma hem igentligen haha. Nu sitter jag i Lycksele och ska nog hem imorgon. Ska nog sova en stund till, blev inte mycket sömn inatt.

Vi ses!



Only you
Can do make all this world seem right,
Only you
Can do make the darkness bright,
Only you, and you alone
Can feel me like you do
And do fill my heart with love for only you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0