Lycklig

Usch, jag avskyr själv att läsa såna här inlägg. Men, jag måste berätta att jag är så LYCKLIG!
Även om jag inte har jobb och det suger verkligen hårt, så har jag världens finaste vänner och verkligen världens bästa pojkvän.

Jacob gör mig så otroligt glad. Han finns alltid där för mig, får mig att skratta. Vi tycker om precis samma saker, han är ALLT! Världens finaste personlighet, bara bäst helt enkelt.
Det näst bästa måste vara att han är lika knäpp som jag. Det bästa vet jag inte, för jag kan inte välja. Jag har funnit rätt helt enkelt och allt känns super bra :)

Jag vet, supertråkig läsning men ville bar aatt ni skulle veta att jag är L Y C K L I G och det har inte känts så här bra på länge :) Puss på nosen på er!



You're mine and we belong together
Yes, we belong together,for eternity

You're mine, your lips belong to me
Yes, they belong to only me,for eternity

You're mine, my baby and you'll always be
I swear by everything I own
You'll always,always be mine

You're mine and,we belong together
Yes, we belong together, for eternity

Kommentarer
Postat av: natta

men för tusan det är väl inte alls tråkigt att läsa hur lycklig du är, det är ju jätte roligt att höra ! grattis ! jag är verkligen glad för din skull:D

2009-04-08 @ 12:59:09
Postat av: Anonym

Det är ju skita bra det ju!:D

2009-04-08 @ 21:09:50
Postat av: Anonym

Det låter ju bra hoppas det håller i sig

2009-04-09 @ 08:41:14
Postat av: Ronja

Det är inte alls speciellt tråkig läsning. Man vill ju höra att det går bra och att man mår bra, roligt att se och man blir ju glad av det själv.

Tråkig läsning vore det om det gick åt helvete för dig :P

2009-04-10 @ 00:12:02
URL: http://ronjaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Haller med dom andra, det ar inte trakig lasning-det ar UNDERBAR lasning! :)

Blir glad inombords nar jag vet att du ar lycklig <3



saknar dig

Kram Malin

2009-04-10 @ 12:15:05
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0