Poccornfis

Usch, jag och Jacob tryckte 2 poccornpåsar igår + vitlöksbröd. Min mage mår inte mums idag!

Onsdag idag, då bär det av hem. Har inte vart hemma på över en vecka, men pappa ringde faktiskt igår och undrade när jag skulle komma hem. Det brukar han aldrig göra.

Men blir nog Malå på freda igen men jag får åka med Robin for free så då kan jag lika gärna följa me :) Tur att Robbelibobb är bäst i alla lägen :)

Funderar på om jag ska sova eller vara vaken så jag kanske kan sova på bussen hem. Tar ju bara 2½ timme och jag vet inte om jag har råd att köpa batterier till MP3:n..

Nä ska nog lägga mig en stund i sängen iallafall och hoppas att Jacob kommer hem fort. Verkade som att dom bara hade någon föreläsning idag sen fick dom sluta. Schöönt. Suger att sitta i Lycksele själv!
Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

ÅÅÅÅÅÅH fan att jag inte var där å fick lukta på er :(

2009-04-22 @ 14:56:06
URL: http://tjasktjask.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0