Wouldnt it be nice

if we could wake up
In the morning when the day is new
And after having spent the day together
Hold each other close the whole night through




Åh jag gillar mitt liv just nu :) Som sagt, enda som saknas är jobb och fast inkomst och eget boende men annars är det faktiskt helt perfekt :) Världens bästa pojkvän och världens bästa vänner. Inte att glömma världens bästa familj också!

Igår när jag kom hem från stan så fick jag pappas telefon, en Sony Ericsson k810i. Inte nyast på marknaden men duger helt klart åt mig! Hade planer på att köpa en då jag blir "rik" för jag gillar modellen.

 Eftersom pappa inte vet hur man gör med telefon heller så är den i nyskick också :) Fick en massa tillbehör typ blåtand headset, högtalare, minneskort, tusen olika laddare osv. Jag vet att jag sa till pappa att jag ville ta hans telefon till jul då han troligtvis får en ny av Telia, men då hade han bjudit på en gamlare modell av Ericson istället så jag fick ta hans :)



Så ja har väl som inget att klaga över längre :) Hoppas bara den här telefonen håller! Ett tag iallafall.. :P Där jag sitter just på mitt rum ser jag ändå 5 mobiler men ingen av dom funkar som dom ska. Tror mobiler hatar mig :P


Go vädret ute idag, ska fika sen gå ut och sola! Om jag börjar sola nu, kanske jag är lite lätt röd i September haha! Inte lätt att vara rödhårig, blir aldrig brun :P Jacob är alltid brun så nu jävlar ska jag tok sola hähä! Måste tvätta kläder också, bär av till Malå imorrn igen. Mamma sa igår "Det är kul och se dig" hähähää.. Borta bra men hemma bäst ändå :)

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0