Hejbara

Vilken vecka. Har vart i kontakt med polisen tre gånger haha :P Fast inte jag eller Jacob som gjort något varje gång. Första dagen minns jag inte. Sen i fredags så blev vi vittnen till http://www.folkbladet.nu/?p=153956 och Mercan blev kändis i tidningen hähä.

Sen igår så for vi en sväng till stan och satt hos Bella medans hon förfestade inför matfesten. När vi skjusat dit dom, suttit på matfesen en stund och just kommit hem till Bella igen så ringer hon och säger att hon har så fruktansvärt ont i magen, nått gallstensanfall eller vad hon nu sa så det blev bara vända om och fara på akuten.

Vi satt och väntade jättelänge och brorsan kom upp på akuten för jag skulle köra hem han.
Då kommer en bil med två poliser och undrar om dom kan få ett ord med min bror. Det visar sig att han såg Mercan på parkeringen, öppnade passagerardörren och hade tänkt sätta sig och sova en stund men ångrade sig och gick in och väntade med oss istället.

Då hade nån ringt polisen och sagt att det var en biltjuv i vit jacka som gick omkring på parkeringen :P
Haha, så det kan gå. Bella mådde bättre och vi fick äntligen fara hem :)


Min bror AKA biltjuven på akuten :)


Idag bär det av till Malå igen. Måste köra tillbaka Mercan. Sen vet jag inte hur jag ska göra, om jag ska stanna i veckan eftersom vi ska köra Oldsen till bilträffen i Burträsk på lördag så det mest ekonomiska vore om jag gjorde det, men velar fortfarande.


Trodde aldrig jag skulle få se Jacob sitta och titta i en IKEA katalog, men se det gjorde han igår :) Han har faktiskt lovat att vi ska fara dit någon gång, det känns bra :)
Så nu har han fixat praktik också, och det finns nog väldigt stora chanser till att han har jobb direkt han går ut och det känns också jättebra! Han är så duktig som tar tag i saker och gör rätt för sig, jag är så stolt över honom! Har aldrig känts så här bra och snart firar vi 7 månader tillsammans. Tiden går så fort. Jag älskar dig min ängel, du är mitt allt :)


Kommentarer
Postat av: carro

omg, för en okriminell så är det fan bra jobbat:P



Din bror är fan HET ;)



Vi får göra nått när du är hemma igen!

2009-08-30 @ 13:24:01
URL: http:// barrsos.blogg.se/
Postat av: Maria igen!!!

Oj då bäst man lämnar bilen hemma när man besöker gulhuset......:)

Vilka fina kort på du å Jacob å Per!

Ha det bra....själv sitter jag med feber å kraxar!

2009-08-30 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0