Jaasi

Då var man gräsänka för kvällen iallafall.. Men men, Jacob måste byta massa delar på Mercan som tar tid. Hela bilen är typ i molekyler. Men det måste ju göras ändå så. Får väl lägga mig och se Disney dags.

Ont i huvet, eller inte ont, men konstigt in i skalln. Skumt.

Eftersom Mercan står pall fick vi ta Oldsen till Malå för att käka. Billigt och bra, heh.
Stinker parfyman också. Va på järnaffärn och lukta och spreja för jag ska få en i present av Jacob sen jag fyllde år. Beslutsångest som vanligt. Hittade en som lukta jättegott, men då har jag en bodylotion som lukta likadant. Sen en Celine Dion som också lukta gott.

Så, ska man vara tråkig och välja den som man redan har som bodylotion som luktar anus gott, eller våga prova nåt nytt, fast jag inte är säker på att det är den jag vill ha?

Får väl bli rik så kan jag köpa parfymen jag inte får sen. Gööh.

Naah får väl hitta på nåt att göra. Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0