Love!


Har funnit världens bästa mascara och det är tack vare Carros ( http://barrsos.blogg.se/ ) blogg! Den borde läsas av alla, massa sminktips och grejor :)

Är inte det minsta insatt i smink men va på jakt efter en ny mascara och hittade den här på hennes blogg. Kärlek säger jag bara. Har kanske inte rätta tekniken för att få fransarna så bra, men det bästa är att den är så lätt att få bort!

Jag tillhör skaran av folk som inte orkar använda make up remover utan bara kladdar vatten på ögonen sen är man alldeles svart runt ögonen. Men den här, då blöter man bara med varmt vatten och tillslut så "kladdar" den av. Typ som halv torkad målarfärg eller vad man ska säga, sen är man inge svart någonstans!

Så ett tips, köp den även om den kostar lite mer men det är det värt! :)


Loreal Beauty Tubes

Kommentarer
Postat av: carro

haha, sötnos:D

Tänk att även du kunde hitta nått tips;P

2009-08-06 @ 21:43:58
URL: http:// barrsos.blogg.se/
Postat av: Maria

Å äntligen har Åsa skrivit igen.... jag väntar å vääntar varje dag på uppdateringar i bloggen,men jag förstår att det är så när man är kär:)

Å förresten visst är det födelsedag imorgon el har jag fel?? Grattis isåfall.

varför har jag för mig att du fyller år den 18:E???

2009-08-06 @ 22:52:09
Postat av: Åsa

Haha men de blir som dåligt om tid att skriva när vi är i malå :P

jo jag fyller år idag den 7:e :)

2009-08-07 @ 11:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0