Mys

Trimmade runt huset med grästrimmern idag. Gudförbannadesatansjävla uppfinning. Stannade av och jag fick tamefan inte igång skiten. Drog och drog och drog, vänta och vänta och vänta, drog och drog och drog. Tillslut prima jag den lite eller vad man ska säga så starta den. Då tar trådjäveln slut.... Nu är ja då lämmen i armarna iallafall. Mina fingrar skakade i flera minuter efteråt. Otränad till max!

Sen for jag till stan iallafall. Såg film med Carro, Linda och Bella. Va nåt år sen vi träffades allihopa sist. Va riktigt mysigt, vi käka chips och såg Män som hatar kvinnor, fast jag redan sett den på bio.

Insåg att jag saknat Linda i massor när hon körde hem mig i sin mammas bil för lukten i bilen för mig tillbaka till gymnasietiden.

Nåja, ingenting varar ju förevigt. Nu borde jag hoppa isäng iallafall, börjar bli jättetrött.


Love you!

Kommentarer
Postat av: Maria igen!!!

Jaha å inte behagade damen va hemma idag heller...... ,dyker upp på Måndag igen få väl se om det är nån Åsa hemma då,annars får jag väl klara mig med Hasse!

2009-08-26 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0