Sådärja

Då var jag hemma igen. Eller har vart hemma sen 11 men har tagit tid att läsa igen bloggar och skit. Och gå in på hemsidor som jag kommit på medans jag inte suttit vid datorn.

Skickat jobbansökan har jag också gjort. Bara hålla tummarna nu.

Går i funderingar på att köpa bil, eller har gjort länge nu men.. Tror jag ska gå över till den mörka sidan och köpa en Merca. Jacobs bil går så jävla billigt och om jag skulle få jobb i stan går den nästan billigare än vad bussen kostar. Sen när karln min lix kan just den modellen utantill så är det väl lika bra. MEN betyder inte att jag kommer köra Merca förevigt och jag ska ha min fina Amazon en dag ändå :)

Funderar på vad man skull ha gjort. Tror tvättmaskinen är upptagen så jag får lukta illa ett tag till. Är inte så mycket att städa och pappa har klippt gräset. Han lär väl komma med ett lass klabb nån dag som jag får stapla men det går fort. Hatar klabb iallafall.

Har vart vaken sen kl 6 imorse. Yää säger många men grattis säger jag. När man är arbetslös blir man förslappad! Stiger nästan aldrig upp före kl 12. Jobbigt.

Näe om man skull ha gjort nåt kanske.


Gammal grattis korv :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det finns ett hus några hus bort där det ALLTID finns nått att göra.

Så välkommen hit så ska jag nog se till att du inte är sysslolös,lönen är dålig å andra sidan.

Men det kan ju vara kul att göra saker hos andra:)

Kram!!!

På Onsdag hoppas jag du har vaknat innan jag går hem.......

2009-08-24 @ 16:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0