Sådärja

Igår hämtade vi Oldsen från lacken. Den blev jättefin :) Va ute och körde igår, synd bara att det inte va det tok kanon bra vädret men det dög i krig iallafall :P Sen myste vi i soffan med Ben&Jerry glass.

På fredag firar vi ett halvår. Tiden går så fort! Tycker det känns som att det nyss va februari.


Fick ett mindre roligt telefonsamtal igår. Kände på mig redan innan jag svara att något var galet.
Blir så ledsen när fina och bra folk ska drabbas av såna jävligheter. Vet inte vad jag ska säga heller. Tårarna sprutade efter vi lagt på. Även om det är livets gång och oväntade saker händer så suger det.
Jag älskar dig vännen.


Kommentarer
Postat av: carro

Okej, då är det inte bara jag som är känsligmänniska, jag grinade oxå efter jag lagt på!

ÅÅh, jävla skit altså, alltid orättvist!

2009-08-16 @ 11:38:34
URL: http:// barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0