-20

ute visar termometern. Funderar på att gå ut och röka, men det tar emot. Tur att jag inte är rökare på heltid!

Sitter mest och väntar på att Jacob kommer hem, om fem timmar.. Jag längtar till den dagen vi åtminstone kan flytta ihop, då man kan ha en mer hälsosam relation. Nu låter det som om det är dåligt men det är det inte, men eftersom vi inte bor ihop och fortfarande är hos den andres föräldrar, och speciellt jag som är här om veckorna ibland, det blir tungt att sitta själv i någon annans hus. Visst kan jag hjälpa till och dammsuga och sånt men när allt det är gjort kan jag inte göra nåt.

Och det är tungt om Jacob måste skruva en hel kväll för då är jag själv igen, i någon annans hus. Så den dagen vi kan bo ihop så kan han skruva utan att det gör något eftersom det är vårat hem som jag är i. Jag längtar!


Hoppas han inte ska skruva ikväll, eller jag förbjuder. Är inte hälsosamt att ligga på backen och skruva i -20 och massor med snö.

Förövrigt var det inte ball att somna innan 12 inatt och vakna 2 sen inte kunna somna om!! Va vaken då Jacob steg upp vid 6. Somnade först vid 9 en timma ungefär. Så tror jag ska gå och vila en stunn... Ajöss!


Sugar baby love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0