A bands gotta do what a bands gotta do!

Showen igår va jättebra! Vi (jag, Jacob, Bella och Palle) skulle starta från Skell kl 11 men blev sen som vanligt så vi va inte i Luleå föränn halv 3 :P Men men, vi kom till Linda och Krille och började stöka med maten. Sen åt vi och det va supergott, satt bara och pratade. Riktigt mysigt och va längesen jag träffade Linda och Krille :)

Sen for vi på showen vid 7. Va nervös för att det kanske inte skulle finnas några biljetter, att allt va fejk? Men det fanns två stycken reserverade åt oss i reception :) Dock kunde vem som helst gått och sagt att dom var jag och hade biljetter, ingen större koll. Men men, sen njöt vi av musiken i några timmar :)

Superkul, hoppas det blir fler gånger! Att komma ihåg till nästa gång: är förmodligen garderobsavgift så kanske är bra att ha lite lösa pengar ;) Kom hem till vid 2 kanske. Tack alla!


Linda och Krille


Bella och Palle


Refreshments med Eva Eastwood och Gil Edwards (med gitarr och skägget)


Slutlåten :)






Ikväll for Jacob hem. Även om vi har spenderat 10 dagar tillsammans nu så känns det alltid lika tungt när vi säger hejdå, även om det är 10 dagar eller 3.. Men vi ses igen, hoppas jag!

Ikväll och veckan ska jag satsa på att sova. Vi sov hela veckan i Isabelles lägenhet men jag kunde inte sova. Lagomt kul att vara jättetrött men aldrig somna! Vakna 4 på morron och inte kunna sova nåt mer, och jag somnade kl 12. Jacob sover också dåligt, vaknar flera gånger om nätterna och vaknar tillochmed av sin väckare på mobilen, vilket han aldrig gör. Nånting skumt är det i den där lägenheten....

Hann träffa broder en snabbis i helgen. Han visade bilder från Bosnien. Skumt ställe.

Nej nu ska jag läsa alla bloggar jag missat. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Elin

Meh, jag sov ju som en jävla gris då jag sov hos Isabelle :D

2009-12-06 @ 23:13:32
URL: http://tjenafan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0