Almost heaven, West Virginia,

Blue Ridge Mountains, Shenandoah River.
Life is old there, older than the trees,
Younger than the mountains, growin' like a breeze.
Country Roads, take me home,
To the place I belong:
West Virginia, mountain momma,
Take me home, country roads.

Ja fast nu ska jag fara, eller kanske. Om jag orkar så åker jag till Malå idag. Igår va en jobbig kväll. La mig faktiskt kl 12 för att sova och låg i över 2 timmar och gjorde inget. Blir så less på att jag inte kan sova fast jag är trött!

Så har ju min kamera bestämt sig för att paja. I lördags va första gången på länge jag hade tänkt använda den men linsen åker ut och in 4 ggr innan den stannar inne och det står typ "Slå på kameran". Och jag vet inte vars papprena är på den, eller om det är garanti. Påminn mig att inte flytta igen för då försvinner så mycke grejer..

Nej nu ska jag stiga upp och få i mig nån mat och duscha sen se om det blir Malå eller inte. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0