Ankans jul

Jopp sitter och ser Ankans jul, kan inte hålla mig. Anna Anka kan man nog bara älska eller hata, tror inte det finns nått mellanting. Själv tycker jag hon är rubbad och konstig, men hon har ju verkligen lyckas för att folk älskar henne eller hatar henne så :P

Har sutte och fundera på hur folk kan bli så konstiga av pengar. Nu tänker jag på folk som levt som "normala" människor, eller väldigt fattigt som blir så förblindad av pengar och börjar prata om sig själv i tredje person. Typ som jag såg Anna Anka idag, hon fick 8 jordgubbar istället för sju, sen skicka hon ut servitören för att hämta ett silverfat som dom skulle ha legat på. Visserligen så hyr hon presidentsviten och man ska väl få vad man betalar för men kom igen, en jordgubbe för mycket...

Nog om Ankan. Ikväll blir det den årliga julskrubben i badet. Fast nu har vi inget badkar så det blir duschen istället sen kan jag gå skitig till nästa jul :)

Längtar till att få öppna Jacobs ena julklapp eftersom jag inte har nån aning om vad det kan vara och jag är jättenyfiken..! Hoppas kvällen/dagen går fort. Har somnat framför datorn 2 ggr den här veckan så jag har nackspärr som heter duga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0