Brrr

-30 nu på morgonkvisten. Känner inte för att gå ut nånstans!

Imorrn ska jag hem iallafall, hoppas inte bussen frusse sönder på morron för jag MÅSTE hem. Missar jag ams så får jag säkert inga pengar nästa månad och det skulle suga pung. Är tajt nog att klara sig på det lilla man får. Har funderat på att skriva upp allt jag köper, och då menar jag ALLT, så jag kan se vars pengarna tar vägen.

Är inte så obeskrivligt trött nu men vet inte vad jag ska göra. Ikväll hoppas jag på mys då vi typ varenda kväll hittils har byggt modellbilar. Eller Jacob mest för jag ger upp ganska fort.

Fick ett överasskande trevligt sms imorse från en gammal vän som jag inte träffat på ett bra tag. Vi umgicks mycke förut med dom andra som bodde runtomkring. Även om jag brukar blicka framåt så är det trevligt att tänka på tider som varit och fyfan så roligt jag haft! Och vilka roliga, konstiga och unika människor jag träffat under mina år. Tankarna förde mig direkt till sportlovet 2006 som jag tjatat om förut :) Ja hovva vad man gjort saker...

Nej nu ska jag hitta mig något att göra, har lovat Jacob att tvätta så får väl sätta igång.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0