Deck the halls

Är jättehungrig. Borde äta men väntar på att skinkan ska bli klar så jag får mig en skinkmacka :) Är så dålig på att äta när jag är hemma, blir oftast bara ett mål per dag. Fast det är ju mitt eget fel. Men det är tråkigt att äta själv och skulle vara roligare om jag trodde på mig själv när jag lagar mat. Men det löser sig nog, har ju en del reserver på min kropp att ta ifrån om man så säg hähä ;)

Pappa sa att det va kaos i stan, speciellt alla retards som ska upp på Solbacken och lägger sig i vänster fil och tror att dom ska kunna komma på avfarten snabbare. Smart val, inte. Så bilkön va väl rätt jättelång! Är glad att jag inte är ute och kör idag.

På tal om bananer så har jag snubblat över det här fenomenet lite överallt, eller mest på Fejsbook:

VAD ÄR DETTA?! VARFÖR?

Gummisnoddar på benen? Nån som vet mer om det här fenomen, vars kommer det ifrån och varför? Ser ingen logik i det hela. Är tydligen ett nytt mode nånstans söderöver. Tell me!

Ps. Bara jag som missat att "Jon and Kate plus eight" ska skiljas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0