Glad, gladare, GLADAST

Igår snubblade jag över en sak som jag fick veta, inte med mening eller frivilligt och jag blev besviken.. Men den besvikelsen försvann faktiskt ganska fort!

För ganska direkt efter det fick jag veta att jag vunnit två biljetter till Refreshments Xmas show i helgen!

Fick ett mail av Eva Eastwood som jag är vän med på Facebook, klockan va kanske halv 2 natten mot tisdag och jag läste det kanske 10 i 2. Stog att först till kvarn att skriva kunde vinna biljetter till deras show, och så fick man välja vilken plats och datum och skriva upp två namn. Så jag chansa och skrev upp jag och Jacob.

Fick inget svar igår på dagen så tänkte att det sket sig väl. Men inatt när jag inte kunde sova så logga jag in på Facbook på mobilen och hade ett oläst mail av Eva Eastwood så jag tänkte YES!

Och så var det! Så vi två är uppskrivna på Refreshments gästlista! :) Tänk att man ska få ha tur nån gång. Har aldrig nånsin haft tur i tävlingar jag varit med i, men nu var det min tur :)

Är så glad eftersom jag och Jacob hade tänkt fara och se dom i Ume men hade inte råd, och jag fick en biljett av Bella men då kunde ju inte Jacob följa men nu kan han! :) Kommer leva på den här lyckan länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0