God jul 3

Så är alldeles snart julafton över. Tomten kom med en 1000gigs portabel hårddisk och en ny datamus :) Precis vad jag önskat och behöver! Hårddisken för att jag inte litar på datorn och vill ha kvar bilder och musik om nånting skulle hända och sen kan jag ta med mig den hos olika folk och ladda hem grejer. Och datamusen för att min scroll på min gamla sluta funka, det va lite drygt.

Brorsan sa att de va en spel mus så nu kunde jag spela Farmville riktigt fort ;) Hähähää. Jag har just hoppat i flanellpyjamas jag fick av mamma. Upptäckte till min stora förvåning att det va två i förpackningen, är ju perfekt! Jacob julklapp som jag funderat över va ett kit med badskum, showergel osv. Och anledningen till varför jag kan ha julklappen båda hemma och på Malånäs är ju för att dom har badkar och inte vi :) Sötnos!


Så nu ska jag spendera resten av kvällen med att flytta över grejer till nya hårddisken. Har redan fått över mina 5000 låtar och mina bilder. Ska sen försöka komma på filmer och musik jag vill ladda hem och leta upp länkar och spara så man inte får hjärnstillestånd när jag väl kan ladda hem :)

Imorrn blir det väl lugna puckar as usual.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0