Home sweet home

Har nyss anlänt i Ostvik. Kallt är det på rummet, inte så konstigt när det är av betong och är inyggt i en backe.. Men men, överlever nog. Va på arbetsförmedlingen men inget jobb hade dom åt mig. Fast när jag satt och vänta så va Hotel Malmia där och hade intrevju för två jobb och de va MASSA folk där! Världens mötesplats, såg gamla klasskompisar, folk som gått på Byskeskolan, annat folk som man vet vilka dom är men inte känner och folk som man glömt för längesen.

Idag när jag va på väg till Skellefte så satt jag och fundera på att varför lägger man in låtar på tex mobilen som man ändå inte vill lyssna på? Eller man vill när man lägger in dom men sen bladar man bort dom ändå. Onödigt.


Får se om Jacob kommer ikväll, beror väl på hur pigg hans bil är på att starta i minusgraderna. Va -25 där imorse men bara -12 i stan. Men det lät väl som att den hade gått igång iallafall :)

Nu ska jag göra... Nåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0