Jaoo

Ikväll så blev jag less på att ligga hemma och dö. Det som sög va att brorsan for till stan med bilen utan att fråga mig! Så låg hemma några timmar och dog sen bad jag Robin hämta mig och skjutsa mig till Bella. Har utnyttjat hennes internet och laddat hem massa grejer ikväll!

Visst kan jag säkert ladda hem grejer här hemma men vi sitter 4st på samma lina så skulle nåt hända, så vet ja inte vad jag tar mig till! Lika bra att låta bli. Ha blive en hel del musik och lite dokumentärer och nån film. Hann dock inte dra filmer från hennes karl men får göra det sen.

Skulle igentligen åka med brorsan hem men han bestämde sig för att dricka öl så Robin fick skjutsa hem mig. Då vi körde ut från Statoil så krocka vi :S Men det gick bra för det gick så sakta och vi gled bara men Robin fick nå lackskador, en ful buckla på vänster framskärm och förlora blinkersen men dumbögen i den andra bilen klev inte ens ut och kolla på skadorna utan for bara!

Jag hade klivit ur, vilken bil jag än körde spec om det var den andres fel! Men det gick ju bra iallafall. Imorrn blir det middag hos faster och REVBENSSPJÄLL!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0