Jojust

Va uppe med tuppe och ringde vetrinären så nu vet jag vad det kostar att raka kattrackarn. Synd bara att jag är überpank. Får väl lösa det där på nåt sätt, fast vill inte att han ska va sövd men det va han tvungen att vara.. Men men, vill inte att han ska ha ont heller!

Sen såg jag Generation Fett. Och några avsnitt från förra säsongen. Helt sjukt att i Missisippi så friterar dom ALLT. Räkna med att om det tillkommer grönsaker till maten som du köper så är dom också friterade. Förstår att dom är så överviktiga när skräpmaten är billigare än nyttig mat. Ett litet äpple för 1 dollar, så de fattiga har det inte lätt. Men jag skulle faktiskt vilja prova Kentucky (?) Fried Chicken. Ser gott ut, kanske inte en hel burk men :P


Annars har det inte hänt mycket idag. Har vart ute på en promenad och funderar på vad jag ska äta till middag. Potatisbullar lät gott.

Eller just ja, blev vän på Facebook med en kille som gick i min klass mitt sista år på gymnasiet och han gifte sig i somras. Hej bara! :P Tycker det är "vanligare" (misstolka mig inte, ser inte något problem i att folk gifter sig ung) att folk skaffar barn i unga år (eller att folk skaffar barn i unga år heller). Men grattis iallafall :)


Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0