Kill me, go ahead and kill me

Skulle ut på en promenad idag och den började dåligt innan jag ens fått mig av bron för då halkade jag och bröt till ryggen yeah. Sen fick jag schampo i ögat då jag duscha.

Gick förbi Kalles hus och blev lite nostalgisk. Tänkte på kojan som dom hade på loftet på deras garage, hur många timmar man spenderat där. Undra om den andra familjen som bor där nu, om deras barn kommer göra så när dom är 13 år? :) Tänkte på kojan vi gjorde i våran fuse också. Den är faktiskt lämnad sen sista gången vi va där, allting är orört. Alla bilder sitter kvar, även "Fulast varje vecka". Ja gud, det var tider det! Nog om mitt nostalgiska prat, blir det alltför ofta.

Idag gjorde jag ett avancerat lås till min dörr. Gick ut i garaget och sågade av en planka som jag ställer under handtaget, klart å betart. Nu kan inte kattskallen komma in på nätterna längre. Visserligen är det trevligt med sällskap men mindre kul om man INTE vill ha han där. Slängde ut han 2 ggr i helgen, 3:e gången öppnade han dörren, sprang in över alla grejer, hoppade upp i sängen och på Jacob. Han visste var han skulle!

Oj vad jag babblar om ingenting, ingenting vettigt. Måste på jävla arbetsförnedringen i veckan. Kom på att det är en massa röda fredagar den här månaden, eller typ 2 iallafall så far jag inte dit nu så får jag inga pengar. Hatar att drop in bara är på fredagar. Vad ska jag hitta på tills fredag då? Kanske göra Anna Ankas rump övningar..


Snygghåret


Snyggminen


Synd att min kamera pajat så får bjuda på gamla fula bilder istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0