Kom ihåg:

KÖPA DJUR/KATT TRIMMER eller vad det nu heter. Oj så smart grej! Fick låna en av Eva idag och jag ville prova lite, se hur den funkar så jag tog bort den enda tovan Hasse har på ryggen. Gick ju skitbra! Gav mig på några andra men till resten måste jag ha hjälp att hålla fast han. Det mesta tovorna är på magen och runt benen och han HATAR när man tafsar han på magen. Blir spännande.

Kommer ha Ostviks fulaste katt ett tag. Hasse har en speciell päls, den är riktigt riktigt stor på vintern. Han ser ut som pälsboll haha! Har aldrig sett en katt som han :P Ska försöka brotta ner han igen sen, låter han va sur en stund. Det blir nog bra.


Annars då? Är pank så det bara sjunger om det så blir nog sitta hemma hela veckan. Fast det är skönt det med, ibland iallafall. Ska ut och leta lite färg. Vet att vi haft massor med färgburkar för min farfar jobbade med att blanda färg. Och bygga golfbanan i Skellefte. Och åkta till England och köpa traktorer.

Nej får se om jag hittar nåt att göra annars blir det väl en promenad för att inte somna. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0