Meningslösa måndag

brukar man väl säga fast nu är det tisdag så får väl bli meningslösa tisdag istället. Fast det är inte för mig utan mest för Jacob det gått riktigt dåligt för. Ska inte ta upp det men kan säga att det inte är kul iallafall. Eftersom man är två i ett förhållande så blir även jag påverkad vare sig jag vill eller inte. Men jag älskar dig gubben, vad som än händer :)

Känner mig så dålig ibland, vill hjälpa till men det går inte. Om det är något med bilen som ska göras så kan jag inte, ber han mig hämta nåt så vet jag inte vad jag ska hämta. Kan inte direkt slänga mig under bilen och fixa det som ska. Så jag brukar bara vara sällskap ibland, men nu på vintern är det drygt. Men han kanske blir glad av mitt sällskap, även om vi inte säger nåt :)


Funderar på när jag ska hem och över julen. Kommer inte fram till mycket förutom att julen blir hemma i Ostis, men när jag ska fara hem vet jag inte. Eller jag måste hem senast fredag för jag måste på ams. Men hade velat träffa Jacob innan jul och mina vänner.

Det löser sig väl.

Hoppas Jacob är klar snart då ska vi ut en tur med hans bil som han besikta idag. Äntligen få åka en bil med cd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0